10 marca, 2023

Monitoring social media

Monitorowanie firmy w social mediach to nie tylko sposób na utrzymywanie kontaktu z klientami, ale również ważne narzędzie do oceny skuteczności działań marketingowych. Wśród najważniejszych wskaźników, które należy monitorować w social mediach, znajdują się zasięg, liczba wzmianek i sentyment wypowiedzi.
7 stycznia, 2023

8 pytań o pozycjonowanie

Pozycjonowanie to proces optymalizacji strony internetowej, aby była lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek. Poprzez odpowiednią selekcję słów kluczowych i linkowanie, można zwiększyć ruch na stronie i pozyskać nowych klientów.
29 grudnia, 2022

Rodzaje rozszerzeń domen (np. .com, .net, .org) i ich znaczenie

Nazwa domeny składa się z dwóch części: nazwy i rozszerzenia. Nazwa to ciąg znaków przed kropką, natomiast rozszerzenie to ciąg znaków po kropce. Na przykład, w nazwie domeny "www.example.com", "example" jest nazwą, a ".com" jest rozszerzeniem.

Słowniczek marketingowy

28 grudnia, 2022

IMAP

IMAP (ang. Internet Message Access Protocol) to protokół sieciowy, który umożliwia pobieranie wiadomości e-mail z serwera pocztowego do komputera użytkownika
27 sierpnia, 2023

Brand24 – monitorowanie social mediów

Brand24 - Monitorowanie mediów społecznościowych i reputacji online. Dowiedz się więcej
28 grudnia, 2022

Facebook Pixel

Facebook Pixel to narzędzie oferowane przez Facebook, które pozwala na śledzenie aktywności użytkowników na stronie internetowej.

Najnowsze treści

15 września, 2023

Twój klient, firma Warzywa Wiktora, chce zwiększyć liczbę pobrań swoich popularnych przepisów gotowych do druku. Sugerujesz mu utworzenie grup reklam zgodnie z kategoriami potraw, które pojawiają się na jego stronie. Wskaż, czego będzie potrzebować do stworzenia swojej pierwszej grupy reklam w sieci wyszukiwania Google. (Wybierz 2 opcje).

Twój klient, firma Warzywa Wiktora, chce zwiększyć liczbę pobrań swoich popularnych przepisów gotowych do druku. Sugerujesz mu utworzenie grup reklam zgodnie z kategoriami potraw, które pojawiają się na jego stronie. Wskaż, czego będzie potrzebować do stworzenia swojej pierwszej grupy reklam w sieci wyszukiwania Google. (Wybierz 2 opcje).
14 września, 2023

CPE – Cost Per Engagement

CPE - Cost Per Engagement. Model reklamowy, w którym płacisz za interakcje użytkowników.
13 września, 2023

Firma elektroniczna, w której pracuje Michał, wprowadza na rynek nowy model telewizora z ułatwieniem dostępu polegającym na sterowaniu głosem. Firma postanawia w swojej kampanii w sieci wyszukiwania użyć dopasowania do wyrażenia ze słowami kluczowymi „telewizor”, „ułatwienie dostępu” i „głos”. Jaką korzyść zapewni zastosowanie dopasowania do wyrażenia w przygotowywanej przez Michała kampanii w sieci wyszukiwania?

Firma elektroniczna, w której pracuje Michał, wprowadza na rynek nowy model telewizora z ułatwieniem dostępu polegającym na sterowaniu głosem. Firma postanawia w swojej kampanii w sieci wyszukiwania użyć dopasowania do wyrażenia ze słowami kluczowymi „telewizor”, „ułatwienie dostępu” i „głos”. Jaką korzyść zapewni zastosowanie dopasowania do wyrażenia w przygotowywanej przez Michała kampanii w sieci wyszukiwania?
12 września, 2023

CPV – Cost Per View

CPV - Cost Per View. Model płatności reklamowej za każde wyświetlenie wideo.
11 września, 2023

W jaki sposób podczas tworzenia reklamy Grzegorz może sprawdzić, jak będzie się ona wyświetlać jego potencjalnym klientom?

W jaki sposób podczas tworzenia reklamy Grzegorz może sprawdzić, jak będzie się ona wyświetlać jego potencjalnym klientom?
10 września, 2023

CPM – Cost Per Mile

CPM - Cost Per Mille. Poznaj model płatności za 1000 wyświetleń reklamy.