Słowniczek marketingowy

1 stycznia, 2023

Google Ads na Gmailu

Google Ads na Gmailu to reklamy wyświetlane w skrzynce odbiorczej użytkowników korzystających z usługi Gmail.
1 stycznia, 2023

Google Remarketing

Google Remarketing to narzędzie reklamowe, które pozwala reklamodawcom na wyświetlanie reklam do osób, które odwiedziły ich stronę internetową, ale nie dokonały na niej żadnych działań, takich jak zakup produktu czy wypełnienie formularza.
2 stycznia, 2023

Reklamy w wynikach wyszukiwania Google

Reklamy w wynikach wyszukiwania to reklamy, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google, gdy użytkownik wprowadza określone frazy lub słowa kluczowe.

Najnowsze treści

3 września, 2023

Marketerka z branży turystycznej chce wyświetlać reklamy firmy tylko tym potencjalnym klientom, którzy szukają konkretnie opcji urlopowych all inclusive w Paryżu. Decyduje się zastosować słowo kluczowe w dopasowaniu ścisłym: „urlop all inclusive Paryż”. Które zapytanie może pasować do tej reklamy?

Marketerka z branży turystycznej chce wyświetlać reklamy firmy tylko tym potencjalnym klientom, którzy szukają konkretnie opcji urlopowych all inclusive w Paryżu. Decyduje się zastosować słowo kluczowe w dopasowaniu ścisłym: „urlop all inclusive Paryż”. Które zapytanie może pasować do tej reklamy?
2 września, 2023

CPC – Cost Per Click

Koszt za kliknięcie - mierzalna skuteczność reklam. CPC - kontroluj wydatki i osiągaj cel.
31 sierpnia, 2023

Widzisz, że używanie list remarketingowych dla reklam w wyszukiwarce przynosi świetne wyniki w Twoich kampaniach w sieci wyszukiwania Google. Jak możesz jeszcze poprawić te wyniki?

Widzisz, że używanie list remarketingowych dla reklam w wyszukiwarce przynosi świetne wyniki w Twoich kampaniach w sieci wyszukiwania Google. Jak możesz jeszcze poprawić te wyniki?
31 sierpnia, 2023

Firma Wesołe Powiedzonka zauważa duży ruch na swojej stronie, ale chce zdobywać więcej kwalifikujących się potencjalnych klientów. Chciałaby wypróbować komponenty reklam, aby sprawdzić, czy to zwiększy liczbę kwalifikujących się potencjalnych klientów. W jaki sposób komponenty reklam mogą pomóc firmom takim jak Wesołe Powiedzonka w pozyskiwaniu większej liczby kwalifikujących się potencjalnych klientów?

Firma Wesołe Powiedzonka zauważa duży ruch na swojej stronie, ale chce zdobywać więcej kwalifikujących się potencjalnych klientów. Chciałaby wypróbować komponenty reklam, aby sprawdzić, czy to zwiększy liczbę kwalifikujących się potencjalnych klientów. W jaki sposób komponenty reklam mogą pomóc firmom takim jak Wesołe Powiedzonka w pozyskiwaniu większej liczby kwalifikujących się potencjalnych klientów?
31 sierpnia, 2023

Którą strategię ustalania stawek powinien wybrać reklamodawca, aby dzięki kampanii zwiększyć widoczność?

Którą strategię ustalania stawek powinien wybrać reklamodawca, aby dzięki kampanii zwiększyć widoczność?
31 sierpnia, 2023

Jan wpisał nagłówek swojej reklamy tekstowej i pisze teraz jej tekst. Jakie 3 elementy powinien uwzględnić w tekście swojej reklamy tekstowej? (Wybierz 3 opcje).

Jan wpisał nagłówek swojej reklamy tekstowej i pisze teraz jej tekst. Jakie 3 elementy powinien uwzględnić w tekście swojej reklamy tekstowej? (Wybierz 3 opcje).