Google Remarketing to narzędzie reklamowe, które pozwala reklamodawcom na wyświetlanie reklam do osób, które odwiedziły ich stronę internetową, ale nie dokonały na niej żadnych działań, takich jak zakup produktu czy wypełnienie formularza.
Reklamy w wynikach wyszukiwania to reklamy, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google, gdy użytkownik wprowadza określone frazy lub słowa kluczowe.
Marketerka z branży turystycznej chce wyświetlać reklamy firmy tylko tym potencjalnym klientom, którzy szukają konkretnie opcji urlopowych all inclusive w Paryżu. Decyduje się zastosować słowo kluczowe w dopasowaniu ścisłym: „urlop all inclusive Paryż”. Które zapytanie może pasować do tej reklamy?
Widzisz, że używanie list remarketingowych dla reklam w wyszukiwarce przynosi świetne wyniki w Twoich kampaniach w sieci wyszukiwania Google. Jak możesz jeszcze poprawić te wyniki?
Firma Wesołe Powiedzonka zauważa duży ruch na swojej stronie, ale chce zdobywać więcej kwalifikujących się potencjalnych klientów. Chciałaby wypróbować komponenty reklam, aby sprawdzić, czy to zwiększy liczbę kwalifikujących się potencjalnych klientów. W jaki sposób komponenty reklam mogą pomóc firmom takim jak Wesołe Powiedzonka w pozyskiwaniu większej liczby kwalifikujących się potencjalnych klientów?
Jan wpisał nagłówek swojej reklamy tekstowej i pisze teraz jej tekst. Jakie 3 elementy powinien uwzględnić w tekście swojej reklamy tekstowej? (Wybierz 3 opcje).