Adres strony internetowej, zwany również URL (Uniform Resource Locator), to unikalny adres, który identyfikuje stronę internetową lub inną zasobu internetowego, takiego jak obraz, plik, film itp.
Miłośnik golfa, który regularnie ogląda filmy instruktażowe na jego temat, szukał ostatnio w Google najlepszych kijów golfowych i sprawdzał pola golfowe w Mapach Google. Która funkcja związana z odbiorcami w sieci wyszukiwania najlepiej dotrze do takiej osoby?
Grażyna jest dyrektorką marketingu sieci sklepów odzieżowych. Ma określony budżet i jej zadaniem jest pozyskanie jak największej liczby potencjalnych klientów odwiedzających jej stronę internetową. Która strategia automatycznego określania stawek będzie najlepsza dla jej kampanii?
Marketerka z branży turystycznej chce wyświetlać reklamy firmy tylko tym potencjalnym klientom, którzy szukają konkretnie opcji urlopowych all inclusive w Paryżu. Decyduje się zastosować słowo kluczowe w dopasowaniu ścisłym: „urlop all inclusive Paryż”. Które zapytanie może pasować do tej reklamy?
Widzisz, że używanie list remarketingowych dla reklam w wyszukiwarce przynosi świetne wyniki w Twoich kampaniach w sieci wyszukiwania Google. Jak możesz jeszcze poprawić te wyniki?