Słowniczek marketingowy

28 grudnia, 2022

Facebook Pixel

Facebook Pixel to narzędzie oferowane przez Facebook, które pozwala na śledzenie aktywności użytkowników na stronie internetowej.
29 grudnia, 2022

HTTP

HTTP (HyperText Transfer Protocol) to protokół komunikacyjny, który umożliwia przesyłanie danych między komputerami w sieci.
27 grudnia, 2022

Adres strony internetowej

Adres strony internetowej, zwany również URL (Uniform Resource Locator), to unikalny adres, który identyfikuje stronę internetową lub inną zasobu internetowego, takiego jak obraz, plik, film itp.

Najnowsze treści

6 września, 2023

CPS – Cost Per Sale

Model reklamowy CPS (Cost Per Sale) - płacisz tylko za udane sprzedaże. Skuteczność w generowaniu przychodów.
5 września, 2023

Miłośnik golfa, który regularnie ogląda filmy instruktażowe na jego temat, szukał ostatnio w Google najlepszych kijów golfowych i sprawdzał pola golfowe w Mapach Google. Która funkcja związana z odbiorcami w sieci wyszukiwania najlepiej dotrze do takiej osoby?

Miłośnik golfa, który regularnie ogląda filmy instruktażowe na jego temat, szukał ostatnio w Google najlepszych kijów golfowych i sprawdzał pola golfowe w Mapach Google. Która funkcja związana z odbiorcami w sieci wyszukiwania najlepiej dotrze do takiej osoby?
4 września, 2023

Grażyna jest dyrektorką marketingu sieci sklepów odzieżowych. Ma określony budżet i jej zadaniem jest pozyskanie jak największej liczby potencjalnych klientów odwiedzających jej stronę internetową. Która strategia automatycznego określania stawek będzie najlepsza dla jej kampanii?

Grażyna jest dyrektorką marketingu sieci sklepów odzieżowych. Ma określony budżet i jej zadaniem jest pozyskanie jak największej liczby potencjalnych klientów odwiedzających jej stronę internetową. Która strategia automatycznego określania stawek będzie najlepsza dla jej kampanii?
3 września, 2023

Marketerka z branży turystycznej chce wyświetlać reklamy firmy tylko tym potencjalnym klientom, którzy szukają konkretnie opcji urlopowych all inclusive w Paryżu. Decyduje się zastosować słowo kluczowe w dopasowaniu ścisłym: „urlop all inclusive Paryż”. Które zapytanie może pasować do tej reklamy?

Marketerka z branży turystycznej chce wyświetlać reklamy firmy tylko tym potencjalnym klientom, którzy szukają konkretnie opcji urlopowych all inclusive w Paryżu. Decyduje się zastosować słowo kluczowe w dopasowaniu ścisłym: „urlop all inclusive Paryż”. Które zapytanie może pasować do tej reklamy?
2 września, 2023

CPC – Cost Per Click

Koszt za kliknięcie - mierzalna skuteczność reklam. CPC - kontroluj wydatki i osiągaj cel.
31 sierpnia, 2023

Widzisz, że używanie list remarketingowych dla reklam w wyszukiwarce przynosi świetne wyniki w Twoich kampaniach w sieci wyszukiwania Google. Jak możesz jeszcze poprawić te wyniki?

Widzisz, że używanie list remarketingowych dla reklam w wyszukiwarce przynosi świetne wyniki w Twoich kampaniach w sieci wyszukiwania Google. Jak możesz jeszcze poprawić te wyniki?