Słowniczek marketingowy

28 grudnia, 2022

Facebook Pixel

Facebook Pixel to narzędzie oferowane przez Facebook, które pozwala na śledzenie aktywności użytkowników na stronie internetowej.
20 marca, 2023

GMAIL

Gmail to popularna usługa pocztowa oferowana przez firmę Google. Jest to jedna z najpopularniejszych i najczęściej używanych usług pocztowych na świecie, a jej popularność stale rośnie.
18 września, 2023

CPD – Cost Per Download

CPD - Cost Per Download. Koszt reklamy proporcjonalny do liczby pobrań. Dowiedz się więcej.

Najnowsze treści

10 marca, 2023

Monitoring social mediów

Monitoring social mediów to proces śledzenia aktywności i opinii na temat marki, produktu lub usługi w różnych platformach social mediowych
10 marca, 2023

Monitoring social media

Monitorowanie firmy w social mediach to nie tylko sposób na utrzymywanie kontaktu z klientami, ale również ważne narzędzie do oceny skuteczności działań marketingowych. Wśród najważniejszych wskaźników, które należy monitorować w social mediach, znajdują się zasięg, liczba wzmianek i sentyment wypowiedzi.
19 stycznia, 2023

SMTP

Sender Policy Framework (SPF) to rekord tekstowy, który określa adresy IP, z których wysyłane są e-maile z Twojej domeny.
9 stycznia, 2023

One-page

One-page, czyli "jednostronicowa" strona internetowa, zawiera wszystkie potrzebne informacje i elementy na jednej stronie
9 stycznia, 2023

LinkedIn

LinkedIn to globalna sieć społecznościowa skierowana głównie do profesjonalistów i pracowników. Jest ona największym na świecie serwisem tego typu, a jej celem jest umożliwienie ludziom nawiązywania kontaktów biznesowych i zawodowych oraz ułatwienie im znajdowania pracy.
7 stycznia, 2023

8 pytań o pozycjonowanie

Pozycjonowanie to proces optymalizacji strony internetowej, aby była lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek. Poprzez odpowiednią selekcję słów kluczowych i linkowanie, można zwiększyć ruch na stronie i pozyskać nowych klientów.