Słowniczek marketingowy

29 grudnia, 2022

HTTPS

HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure) to protokół komunikacyjny, który jest rozszerzeniem protokołu HTTP i umożliwia bezpieczne przesyłanie danych między komputerami w sieci
6 września, 2023

CPS – Cost Per Sale

Model reklamowy CPS (Cost Per Sale) - płacisz tylko za udane sprzedaże. Skuteczność w generowaniu przychodów.
28 grudnia, 2022

Reklama tekstowa

Reklama tekstowa w Google Ads to prosty i skuteczny sposób na promocję swojej firmy w internecie.

Najnowsze treści

26 sierpnia, 2023

YouTube

Platforma wideo o ogromnym zasięgu. Treści, rozrywka, nauka i więcej. Odkryj świat filmów na YouTube!
14 czerwca, 2023

Jak kupić domenę internetową?

Dowiedz się w jaki sposób sprawdzić dostępność domeny i jak ją wykupić!
20 marca, 2023

GMAIL

Gmail to popularna usługa pocztowa oferowana przez firmę Google. Jest to jedna z najpopularniejszych i najczęściej używanych usług pocztowych na świecie, a jej popularność stale rośnie.
10 marca, 2023

Monitoring social mediów

Monitoring social mediów to proces śledzenia aktywności i opinii na temat marki, produktu lub usługi w różnych platformach social mediowych
10 marca, 2023

Monitoring social media

Monitorowanie firmy w social mediach to nie tylko sposób na utrzymywanie kontaktu z klientami, ale również ważne narzędzie do oceny skuteczności działań marketingowych. Wśród najważniejszych wskaźników, które należy monitorować w social mediach, znajdują się zasięg, liczba wzmianek i sentyment wypowiedzi.
19 stycznia, 2023

SMTP

Sender Policy Framework (SPF) to rekord tekstowy, który określa adresy IP, z których wysyłane są e-maile z Twojej domeny.