1 stycznia, 2023

Remarketing

Remarketing to technika reklamowa, która polega na wyświetlaniu reklam użytkownikom, którzy już odwiedzili dany serwis internetowy lub dokonali na nim określonych działań (np. złożyli zamówienie)
28 grudnia, 2022

IMAP

IMAP (ang. Internet Message Access Protocol) to protokół sieciowy, który umożliwia pobieranie wiadomości e-mail z serwera pocztowego do komputera użytkownika
27 grudnia, 2022

Poczta internetowa

Poczta internetowa, zwana też pocztą elektroniczną (e-mail) lub pocztą elektroniczną, to rodzaj systemu komunikacji, który pozwala na wysyłanie i odbieranie wiadomości za pomocą sieci Internet.
10 września, 2023

CPM – Cost Per Mile

CPM - Cost Per Mille. Poznaj model płatności za 1000 wyświetleń reklamy.
28 grudnia, 2022

Google Ads Display

Reklamy display Google Ads to rodzaj reklamy, która wyświetla się w formie banerów lub innych graficznych form na stronach internetowych
27 sierpnia, 2023

CTR – Click-Through Rate

CTR - Click-Through Rate. Wskaźnik klikalności reklamy online. Dowiedz się, jak mierzyć skuteczność kampanii.
28 grudnia, 2022

Instagram

Instagram to aplikacja mobilna i serwis internetowy do udostępniania zdjęć i filmów oraz prowadzenia profilu osobistego lub firmy.
2 stycznia, 2023

Google Maps

Google Maps to usługa mapowa, która pozwala użytkownikom na wyszukiwanie i planowanie tras, a także na odkrywanie nowych miejsc w ich okolicy
30 sierpnia, 2023

PPC – Pay Per Click

Efektywna reklama online. Płać tylko za kliknięcia. Model PPC - osiągnij celowane wyniki w swojej kampanii.
19 stycznia, 2023

SMTP

Sender Policy Framework (SPF) to rekord tekstowy, który określa adresy IP, z których wysyłane są e-maile z Twojej domeny.
1 stycznia, 2023

SPF

Sender Policy Framework (SPF) to rekord tekstowy, który określa adresy IP, z których wysyłane są e-maile z Twojej domeny.
2 września, 2023

CPC – Cost Per Click

Koszt za kliknięcie - mierzalna skuteczność reklam. CPC - kontroluj wydatki i osiągaj cel.