Przykładowe pytania z testu z sieci wyszukiwania Google Ads
Którą strategię ustalania stawek powinien wybrać reklamodawca, aby dzięki kampanii zwiększyć widoczność?
- Docelowy zwrot z nakładów na reklamę (Docelowy ROAS)
- Maksymalizacja liczby konwersji
- Docelowy udział w wyświetleniach
- Maksymalizacja liczby kliknięć
Poznaj odpowiedź na pytanie tutaj
Jaką rekomendację możesz zobaczyć w Planerze skuteczności kampanii?
- Ustaw konkretny docelowy CPA (koszt pozyskania)
- Utwórz alternatywne wersje najbardziej skutecznych odmian reklamy
- Dodaj grupę tematyczną wykluczających słów kluczowych
- Wykorzystaj konkretne dostosowania stawek w przypadku kierowania na urządzenie i lokalizację
Poznaj odpowiedź na pytanie tutaj
Która rekomendacja stanowi jedną ze sprawdzonych metod efektywnego używania Planera skuteczności kampanii?
- Twórz na poziomie konta plany obejmujące wszystkie kampanie
- Ustawiaj stawki i budżety przy użyciu konwersji z ostatniego kliknięcia
- Używaj Planera skuteczności kampanii co roku, aby prognozować wpływ strategii rocznych
- Rozdziel kampanie o różnych celach marketingowych na osobne plany w Planerze skuteczności kampanii
Poznaj odpowiedź na pytanie tutaj
Co należy do sprawdzonych metod, które warto zastosować przy pisaniu tekstu reklamy w wyszukiwarce?
- Porównanie firmy z konkurencją
- Podkreślenie godzin otwarcia
- Zawarcie w reklamie wypowiedzi klienta
- Umieszczenie w reklamie wezwania do działania
Poznaj odpowiedź na pytanie tutaj
Jan wpisał nagłówek swojej reklamy tekstowej i pisze teraz jej tekst. Jakie 3 elementy powinien uwzględnić w tekście swojej reklamy tekstowej? (Wybierz 3 opcje).
- Więcej stron docelowych do odwiedzenia
- Zachęcenie potencjalnych klientów do podjęcia działania
- Wskazanie, co wyróżnia jego firmę
- Różne emotikony pomagające przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów
- Podanie informacji o cenach, promocjach i ofertach specjalnych
Poznaj odpowiedź na pytanie tutaj
Firma Wesołe Powiedzonka zauważa duży ruch na swojej stronie, ale chce zdobywać więcej kwalifikujących się potencjalnych klientów. Chciałaby wypróbować komponenty reklam, aby sprawdzić, czy to zwiększy liczbę kwalifikujących się potencjalnych klientów. W jaki sposób komponenty reklam mogą pomóc firmom takim jak Wesołe Powiedzonka w pozyskiwaniu większej liczby kwalifikujących się potencjalnych klientów?
- Poprzez dostarczanie użytkownikom istotnych informacji od razu
- Poprzez zaprezentowanie użytkownikom opcji katalogowych produktu
- Poprzez przyciąganie uwagi użytkowników za pomocą zasobów kreacji
- Poprzez dynamiczne używanie wykluczających słów kluczowych, zależnie od treści strony, którą przegląda użytkownik
Poznaj odpowiedź na pytanie tutaj
Widzisz, że używanie list remarketingowych dla reklam w wyszukiwarce przynosi świetne wyniki w Twoich kampaniach w sieci wyszukiwania Google. Jak możesz jeszcze poprawić te wyniki?
- Zwiększyć rozmiar swojej listy remarketingowej poprzez zmniejszenie rozmiaru listy podobnych odbiorców
- Użyć funkcji Podobni odbiorcy, aby znaleźć nowych użytkowników, którzy będą odwiedzać Twoją stronę
- Użyć funkcji Podobni odbiorcy, aby nawiązać ponowny kontakt z użytkownikami, którzy już odwiedzili Twoją stronę
- Usunąć podobnych odbiorców z kampanii remarketingowych
Marketerka z branży turystycznej chce wyświetlać reklamy firmy tylko tym potencjalnym klientom, którzy szukają konkretnie opcji urlopowych all inclusive w Paryżu. Decyduje się zastosować słowo kluczowe w dopasowaniu ścisłym: „urlop all inclusive Paryż”. Które zapytanie może pasować do tej reklamy?
- „Urlop all inclusive”
- „Wakacje all inclusive Paryż”
- „Najlepszy urlop all inclusive”
- „Rodzinny urlop all inclusive”
Grażyna jest dyrektorką marketingu sieci sklepów odzieżowych. Ma określony budżet i jej zadaniem jest pozyskanie jak największej liczby potencjalnych klientów odwiedzających jej stronę internetową. Która strategia automatycznego określania stawek będzie najlepsza dla jej kampanii?
- Maksymalizacja liczby kliknięć
- Docelowy udział w wyświetleniach
- Maksymalizacja liczby konwersji
- Docelowy zwrot z nakładów na reklamę (Docelowy ROAS)
Miłośnik golfa, który regularnie ogląda filmy instruktażowe na jego temat, szukał ostatnio w Google najlepszych kijów golfowych i sprawdzał pola golfowe w Mapach Google. Która funkcja związana z odbiorcami w sieci wyszukiwania najlepiej dotrze do takiej osoby?
- Podobni odbiorcy w wyszukiwarce
- Szczegółowe dane demograficzne
- Odbiorcy na rynku
- Odbiorcy o podobnych zainteresowaniach
Menedżer ds. marketingu efektywnościowego chce poprawić skuteczność kampanii w sieci wyszukiwania. Zagląda na stronę Rekomendacje w Google Ads i zauważa, że wynik optymalizacji kampanii wynosi 22%. Jak należy interpretować tę wartość?
- Budżet na kampanię trzeba zwiększyć o 22%, aby był w pełni zoptymalizowany
- Skuteczność kampanii może wzrosnąć o 78%, jeśli menedżer wdroży rekomendacje dotyczące wyniku optymalizacji
- Kampania radzi sobie gorzej niż kampanie 78% podobnych firm
- Kampania wymaga ulepszenia o 22%, aby była w pełni zoptymalizowana
Pewna firma hydrauliczna szczyci się świetną obsługą klienta, zwłaszcza podczas wezwań do napraw po godzinach. Jej właściciele chcieliby dotrzeć do osób, które mogą potrzebować awaryjnych usług hydraulicznych w środku nocy. Które ustawienie może pomóc właścicielom osiągnąć te cele?
- Wstawianie słowa kluczowego
- Sieci
- Komponenty z obrazem
- Harmonogram wyświetlania reklam
W jaki sposób podczas tworzenia reklamy Grzegorz może sprawdzić, jak będzie się ona wyświetlać jego potencjalnym klientom?
- Podgląd reklamy w wersji na komputery i urządzenia mobilne będzie pojawiać się na bieżąco podczas wpisywania adresu URL, nagłówka i tekstu reklamy
- Gdy reklama zostanie zatwierdzona, Grzegorz musi wpisać konkretne wybrane dla niej słowa kluczowe i zobaczyć ją w przeglądarce
- Grzegorz może zobaczyć podgląd wszystkich swoich reklam, logując się na swoje konto Google Moja Firma i wybierając kartę Podgląd
- Google wyświetla podgląd przykładowych reklam na komputery, korzystając ze słów kluczowych wybranych w kampanii
Firma elektroniczna, w której pracuje Michał, wprowadza na rynek nowy model telewizora z ułatwieniem dostępu polegającym na sterowaniu głosem. Firma postanawia w swojej kampanii w sieci wyszukiwania użyć dopasowania do wyrażenia ze słowami kluczowymi „telewizor”, „ułatwienie dostępu” i „głos”. Jaką korzyść zapewni zastosowanie dopasowania do wyrażenia w przygotowywanej przez Michała kampanii w sieci wyszukiwania?
- Reklama Michała wyświetli się, jeśli wyszukiwane hasła będą obejmowały znaczenie słowa kluczowego
- Reklama Michała wyświetli się, jeśli wyszukiwane hasła będą miały to samo znaczenie co słowo kluczowe
- Reklama Michała wyświetli się, jeśli wyszukiwane hasła będą powiązane ze słowem kluczowym
- Reklama Michała wyświetli się, jeśli wyszukiwane hasła będą zawierały wszystkie 3 dokładne słowa kluczowe
Twój klient, firma Warzywa Wiktora, chce zwiększyć liczbę pobrań swoich popularnych przepisów gotowych do druku. Sugerujesz mu utworzenie grup reklam zgodnie z kategoriami potraw, które pojawiają się na jego stronie. Wskaż, czego będzie potrzebować do stworzenia swojej pierwszej grupy reklam w sieci wyszukiwania Google. (Wybierz 2 opcje).
- Lista słów kluczowych
- Wartość stawki domyślnej
- Typy urządzeń
- Godziny wyświetlania
- Kraje docelowe
Twój klient, firma Warzywa Wiktora, chce zwiększyć liczbę pobrań swoich popularnych przepisów gotowych do druku. Sugerujesz mu utworzenie grup reklam zgodnie z kategoriami potraw, które pojawiają się na jego stronie. Wskaż, czego będzie potrzebować do stworzenia swojej pierwszej grupy reklam w sieci wyszukiwania Google. (Wybierz 2 opcje).
- Lista słów kluczowych
- Godziny wyświetlania
- Kraje docelowe
- Typy urządzeń
- Wartość stawki domyślnej
Twój klient, firma Warzywa Wiktora, chce zwiększyć liczbę pobrań swoich popularnych przepisów gotowych do druku. Sugerujesz mu utworzenie grup reklam zgodnie z kategoriami potraw, które pojawiają się na jego stronie. Wskaż, czego będzie potrzebować do stworzenia swojej pierwszej grupy reklam w sieci wyszukiwania Google. (Wybierz 2 opcje).
- Lista słów kluczowych
- Godziny wyświetlania
- Kraje docelowe
- Typy urządzeń
- Wartość stawki domyślnej
Patrycja jest właścicielką firmy sprzątającej. Stworzyła stronę, na której można dokonywać rezerwacji, i jest gotowa do reklamowania swoich usług w internecie. Chce, aby jej reklamy docierały do osób poszukujących usług podobnych do tych, które oferuje jej firma. Który typ kampanii Google Ads powinna wybrać Patrycja, aby zachęcić potencjalnych klientów do rozważenia oferty jej firmy i zarezerwowania świadczonych przez nią usług?
- Kampania wideo
- Kampania w sieci wyszukiwania
- Kampania produktowa
- Kampania w sieci reklamowej
Wskaż, która definicja komponentów z objaśnieniem jest poprawna.
- Rozszerzenie reklamy o numer telefonu, umożliwiające użytkownikom urządzeń mobilnych bezpośrednie dzwonienie do firmy
- Format dostępny tylko na komórki, pozwalający użytkownikom kontaktować się z firmą przez SMS-y
- Krótkie, konkretne teksty, które wyróżniają firmę i jej ofertę
- Dodatkowe linki, które kierują użytkowników do konkretnych stron w witrynie
Twoja firma świadczy usługi remontowe i chcesz dotrzeć z ofertą do większego grona potencjalnych klientów. Twój budżet jest ograniczony. Dlaczego Google Ads będzie dla Ciebie odpowiednim wyborem?
- Możesz ustalić własny budżet i zmienić go w dowolnym momencie
- Korzystając z Google Ads, zawsze płacisz na podstawie kosztu zasięgu określonego wcześniej w budżecie
- Twoje reklamy są umieszczane we wszystkich wyszukiwarkach
- Modele oparte na systemach uczących się automatycznie określają Twój budżet reklamowy
Daria ma za zadanie zwiększyć trafność reklam swojej firmy. Ktoś doradził jej, że może w tym celu dodać wiele nagłówków w swoich elastycznych reklamach w wyszukiwarce. Ile nagłówków Daria może dodać do jednej elastycznej reklamy w wyszukiwarce?
- Maksymalnie 25
- Maksymalnie 15
- Maksymalnie 5
- Maksymalnie 50
Ktoś doradził Marii, aby używała Planera skuteczności kampanii w każdym miesiącu. Dlaczego powinna to robić?
- Aby analizować skuteczność według grupy demograficznej
- Aby sprawdzać nowe możliwości związane ze słowami kluczowymi
- Aby reagować na stale zmieniające się czynniki zewnętrzne
- Aby sprawdzać problemy ze stanem
Jaka jest jedna z korzyści płynących z zastosowania komponentu z linkami do podstron?
- Użytkownicy mogą łatwiej zadzwonić do Twojej firmy
- Użytkownicy mogą łatwiej wykonać odpowiednie działanie, przechodząc bezpośrednio na właściwe strony
- Użytkownicy mogą przejść bezpośrednio na stronę główną witryny
- Użytkownicy mogą pobrać aplikację bezpośrednio z poziomu reklamy w wyszukiwarce
Klara jest dyrektorką ds. marketingu i jej zadaniem jest optymalizacja kampanii w sieci wyszukiwania Google prowadzonej przez jej firmę. W jaki sposób Klara może wykorzystać wynik optymalizacji, żeby ulepszyć swoją kampanię?
- Może porównać skuteczność tekstu swojej reklamy z innymi reklamami
- Może dowiedzieć się, jak dużo brakuje jej kampanii do osiągnięcia potencjalnych idealnych wyników
- Może ocenić popularność swojej strony w porównaniu z innymi
- Może zrozumieć wydajność swojej strony w sieci
Lena na swojej stronie internetowej sprzedaje meble kuchenne. Poziom sprzedaży jest stabilny, ale Lena martwi się, że sprzedaż nie dotrzymuje tempa innym internetowym sklepom meblowym. Jak kampania w sieci wyszukiwania Google może pomóc firmie Leny?
- Jej firma będzie się wyświetlać wraz z innymi podobnymi firmami w wynikach wyszukiwania
- Jej firma będzie miała wyższą pozycję w bezpłatnych wynikach wyszukiwania
- Reklamy jej firmy będą się pojawiać w różnych mediach online i tradycyjnych
- Potencjalni klienci będą automatycznie przekierowywani na stronę jej firmy
Firma z branży sportów wodnych specjalizuje się w tworzeniu spersonalizowanych łodzi i akcesoriów. Jej menedżer ds. marketingu postanowił użyć hasła „łódź" jako słowa kluczowego w dopasowaniu przybliżonym, a jako wykluczające słowo kluczowe dodał „wiosło”. W przypadku których 2 zapytań reklama może się wyświetlić? (Wybierz 2 opcje).
- Wypożyczalnia łodzi motorowych
- Podróż łodzią wiosłową
- Wypożyczalnia łodzi wiosłowych
- Przygoda na łodzi
Firma z branży sportów wodnych specjalizuje się w tworzeniu spersonalizowanych łodzi i akcesoriów. Jej menedżer ds. marketingu postanowił użyć hasła „łódź" jako słowa kluczowego w dopasowaniu przybliżonym, a jako wykluczające słowo kluczowe dodał „wiosło”. W przypadku których 2 zapytań reklama może się wyświetlić? (Wybierz 2 opcje).
- Wypożyczalnia łodzi wiosłowych
- Przygoda na łodzi
- Podróż łodzią wiosłową
- Wypożyczalnia łodzi motorowych
Karol stworzył reklamę w sieci wyszukiwania Google ze stawką 5 zł. Dwóch innych reklamodawców w tej samej aukcji ma stawki 2,50 zł i 2 zł. Ile Karol zapłaci za pierwsze miejsce w tej aukcji?
- 4,50 zł
- 2,50 zł
- 5 zł
- 2,51 zł
Piotr jest dyrektorem ds. marketingu w firmie produkującej samochody elektryczne. Ostatnio jako cel marketingowy w kampanii w sieci wyszukiwania Google wybrał „potencjalnych klientów". Co chciał osiągnąć, wybierając taki cel?
- Zwiększyć liczbę osób odwiedzających jego stronę
- Zachęcić klientów do zakupu samochodów elektrycznych
- Zwiększyć liczbę rejestracji potencjalnych klientów do listy adresowej
- Promować filmy, które przedstawiają misję firmy
Zarządzasz strategią dotyczącą sieci wyszukiwania w firmie z odzieżą sportową. Który typ klienta będzie prawdopodobnie miał największą wartość od początku śledzenia?
- Dawni klienci, którzy nie kupili nic od marki w ciągu ostatniego roku
- Klienci, którzy uczestniczyli w ostatniej świątecznej wyprzedaży marki
- Klienci, którzy są członkami programu lojalnościowego firmy
- Klienci, którzy kupili coś w sklepie sprzedawcy
Specjalistka ds. marketingu efektywnościowego konfiguruje strategię kierowania na listę klientów, by dotrzeć do potencjalnych nowych odbiorców. Które źródło danych użytkowników może wykorzystać?
- Adres IP, profil w mediach społecznościowych, numer telefonu
- Adres IP, adres służbowy, numer telefonu
- Profil w mediach społecznościowych, e-mail, adres pocztowy
- E-mail, adres pocztowy, numer telefonu
Którą treść można wykorzystać w komponencie z rozszerzeniem informacji
- Skontaktuj się z naszym zespołem
- Berlin, Londyn, Paryż, Singapur
- Bezpłatna dostawa
- Wyślij SMS-a do eksperta
Marek chce przyciągnąć uwagę klientów, którzy w Google wyszukują Time-B-Gone – wyjątkową usługę jego firmy z zakresu pomocy biurowej. Doradca marketingowy doradził mu użycie dynamicznych reklam w wyszukiwarce i wie, że Marek będzie musiał zacząć od czegoś prostego. Który sposób używania dynamicznych reklam w wyszukiwarce będzie najprostszy dla przedsiębiorców takich jak Marek?
- Filtrowanie adresu URL
- Kategorie z dynamicznych wyszukiwarek
- Strony docelowe ze standardowych grup reklam
- Pliki z adresami stron docelowych
Menedżerka ds. marketingu chce wykorzystać kampanię reklamową w wyszukiwarce Google, aby przyciągnąć uwagę klientów szukających w internecie sprzętu biwakowego. Jaka jest główna zaleta dobrze zarządzanej kampanii w wyszukiwarce Google?
- Reklamy w wyszukiwarce mogą obejmować filmy przedstawiające pasujące produkty
- Reklamy w wyszukiwarce mogą wyświetlać się w bezpłatnych wynikach wyszukiwania
- Reklamy w wyszukiwarce mogą automatycznie wysyłać dodatkowe informacje do potencjalnych klientów
- Reklamy w wyszukiwarce mogą wyświetlać się potencjalnym klientom przy wyszukiwaniu pasujących haseł
Marcin utworzył reklamę wysokiej jakości z doskonałą listą słów kluczowych. Dlatego jest rozczarowany tym, że jego reklama nie wyświetla się tak często, jak by chciał. Jaki jest prawdopodobny powód rzadkiego wyświetlania reklamy?
- Brakuje linku do reklamy
- Użytkownicy robią literówki w słowach kluczowych
- W komponentach reklam jest za dużo informacji
- Stawka za reklamę jest za niska
Dlaczego utworzenie co najmniej 3 reklam w wyszukiwarce na grupę reklam należy do sprawdzonych metod?
- Więcej reklam w grupie oznacza niższy współczynnik odrzuceń na stronach docelowych
- Więcej reklam w grupie oznacza wyższy wynik jakości reklam
- Więcej reklam w grupie zwiększa szanse wyświetlenia więcej niż jednej reklamy w każdej aukcji
- Więcej reklam w grupie sprawia, że Google może wyświetlić najskuteczniejszą reklamę dla każdej konkretnej aukcji
Stefan jest dyrektorem ds. reklamy w dużej firmie produkującej części samochodowe. Korzysta ze strony Rekomendacje w Google Ads, by uzyskać pomoc dotyczącą strategii optymalizacji swoich kampanii reklamowych w sieci wyszukiwania Google. Co umożliwia Stefanowi wynik optymalizacji?
- Stosowanie rekomendacji w wielu warstwach strategii reklamowej
- Korzystanie z rozszerzonej dziennej częstotliwości aktualizacji
- Otrzymywanie informacji o ogólnych trendach
- Skupianie się na konkretnych słowach kluczowych
Dlaczego podczas zarządzania skuteczną kampanią Google Ads lepiej ustawiać stawki automatycznie niż samodzielnie?
- Ponieważ zamiary klientów i prawdopodobieństwo zrealizowania przez nich działań wartościowych dla Twojej firmy w niewielkim stopniu zależą od lokalizacji, czasu lub urządzenia
- Ponieważ automatyzacja określania stawek to standardowa funkcja na rynku, która umożliwia mniej precyzyjne różnicowanie stawek na podstawie możliwości konwersji każdej aukcji
- Ponieważ powiązanie danych z kontekstem w celu określenia zamiarów i ustalenia odpowiedniej stawki jest łatwiejszym, bardziej bezpośrednim zadaniem
- Z uwagi na dynamiczny charakter aukcji Google odpowiednia stawka często może mieć zmienną wartość, a przy dużej skali działalności reklamowej i samodzielnym ustawianiu stawek ich trafne oszacowanie może być bardzo trudne
Jakie są 2 główne zalety korzystania z funkcji związanych z odbiorcami w sieci wyszukiwania? (Wybierz 2 opcje).
- Ustalanie właściwych stawek, gdy określone grupy osób szukają Twojego produktu lub usługi
- Otrzymywanie szczegółowych statystyk dotyczących tego, które strategie ustalania stawek sprawdzą się najlepiej w Twoich kampaniach w sieci wyszukiwania
- Docieranie do różnych segmentów odbiorców, stosując dla każdego z nich inne komunikaty, które najlepiej do nich trafią
- Sprawdzanie niewykorzystanych możliwości dotyczących komponentów reklam i odmian reklam
- Ustalanie najskuteczniejszych harmonogramów reklam w celu jak najlepszego wykorzystania budżetu
Jakie są 2 główne zalety korzystania z funkcji związanych z odbiorcami w sieci wyszukiwania? (Wybierz 2 opcje).
- Ustalanie właściwych stawek, gdy określone grupy osób szukają Twojego produktu lub usługi
- Ustalanie najskuteczniejszych harmonogramów reklam w celu jak najlepszego wykorzystania budżetu
- Docieranie do różnych segmentów odbiorców, stosując dla każdego z nich inne komunikaty, które najlepiej do nich trafią
- Otrzymywanie szczegółowych statystyk dotyczących tego, które strategie ustalania stawek sprawdzą się najlepiej w Twoich kampaniach w sieci wyszukiwania
- Sprawdzanie niewykorzystanych możliwości dotyczących komponentów reklam i odmian reklam
Na jakie 2 sposoby Planer skuteczności kampanii może pomóc odkrywać możliwości we wszystkich kampaniach Google Ads? (Wybierz 2 opcje).
- Weryfikacja
- Dystrybucja
- Symulacje
- Narzędzia
- Zróżnicowanie
Ania słyszała już wcześniej określenie „wynik jakości” i chciałaby się dowiedzieć, co to tak naprawdę znaczy. Które stwierdzenie opisuje wynik jakości?
- To opinie pozostawione przez osoby, które kliknęły Twoją reklamę i przeglądały Twoją stronę
- To parametr oceniający jakość kliknięć Twoich reklam
- To ostateczna ocena uwzględniająca każdy element struktury konta
- To szacunkowa ocena jakości Twoich reklam, słów kluczowych i stron docelowych
Dlaczego Twoja firma powinna korzystać z Planera skuteczności kampanii?
- To jedyne na rynku oprogramowanie do zarządzania budżetem reklamowym
- Pomaga on firmom w określeniu strategii wejścia na rynek
- Tworzy on rekomendacje na podstawie informacji zebranych przez systemy uczące się
- Sprawdza on budżety względem budżetów innych reklamodawców działających na tym samym rynku
Możesz zastosować strategię automatycznego określania stawek w Google Ads, aby jak najlepiej wykorzystać budżet marketingowy. Jakie są 2 zalety używania automatycznego określania stawek? (Wybierz 2 opcje).
- Sugestie dotyczące określania stawek
- Sterowanie ręczne
- Systemy uczące się
- Ustalanie stawek w czasie aukcji
- Komponenty z linkami do podstron
Dlaczego kampanie o różnych celach marketingowych powinny być rozdzielone pomiędzy różne plany w Planerze skuteczności kampanii?
- Aby uniknąć tworzenia duplikatów słów kluczowych dla różnych celów marketingowych
- Aby kampanie nie były ograniczone przez budżet
- Aby lepiej określać trendy sezonowe dla poszczególnych celów marketingowych
- Aby wydatki nie były przenoszone między 2 różnymi celami marketingowymi
Krzysiek od niedawna korzysta z reklam w wyszukiwarce Google i obawia się, że może nie mieć dość umiejętności lub czasu, by przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową. Które dwie funkcje dynamicznych reklam w wyszukiwarce pomogą Krzyśkowi? (Wybierz 2 opcje).
- Docelowe adresy URL są automatycznie aktualizowane
- Interfejs dynamicznych reklam w wyszukiwarce wyłącza wszystkie ustawienia ręczne
- Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce nie wymagają żadnej początkowej konfiguracji przez użytkownika
- Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce nie muszą przechodzić przez proces ustalania stawek
- Systemy uczące się pomagają automatycznie znajdować nowe słowa kluczowe
Które stwierdzenie na temat wyświetlania odpowiednich komponentów reklam jest prawdziwe?
- Generują nowe kreatywne sugestie dotyczące zarówno słów kluczowych, jak i reklam
- Zachęcają one użytkowników do podejmowania bardziej świadomych decyzji i działań
- Zapobiegają wszelkim kliknięciom Twojej reklamy przez nieodpowiednich użytkowników
- Dostarczają one reklamodawcom dodatkowe statystyki w ramach raportu wyszukiwanych haseł
Stacjonarny sklep z zabawkami Jakuba polega na danych offline, takich jak np. wizyty czy sprzedaż w sklepie. Jakub słyszał, że specjalne typy kampanii mogą pomóc mu osiągnąć cele tego rodzaju. Który typ kampanii może pomóc Jakubowi osiągnąć cele biznesowe offline?
- Discovery
- Wideo
- Lokalna
- W sieci reklamowej
Karol ma firmę oferującą wyprawy dla odważnych do Ameryki Południowej. Chciałby, aby więcej osób kupowało jego wycieczki. Które działanie doprowadzi potencjalnych klientów do firmy Karola przez reklamy w wyszukiwarce Google?
- Obejrzenie w internecie filmu na temat Ameryki Południowej
- Wyszukiwanie w internecie celów podróży w Ameryce Południowej
- Wyszukiwanie informacji paszportowych dotyczących Ameryki Południowej
- Przeglądanie stron dotyczących rekreacji dla odważnych
Google Ads opiera się na 3 głównych zasadach, które pomagają firmom osiągnąć swój potencjał online. Pierwszą z nich jest trafność. Google Ads pozwala firmom docierać do odpowiednich osób we właściwym momencie. Jakie są pozostałe zasady, na których opiera się Google Ads?
- Zysk i prywatność
- Kontrola i wyniki
- Opcje i śledzenie
- Środki i kontekst
Beata chce poprawić wynik jakości reklamy w sieci wyszukiwania Google, aby uzyskała lepszą pozycję w rankingu reklamy i była skuteczniejsza w aukcji reklam. Która zmiana w reklamie mogłaby poprawić jej pozycję w rankingu?
- Pogrubienie nagłówka w celu potencjalnego zwiększenia przewidywanego współczynnika klikalności (eCTR)
- Użycie obrazu, aby reklama stała się bardziej atrakcyjna
- Dodanie dopasowanego sezonowo przekazu w okresie świątecznym
- Użycie kolorów w tekście reklamy w celu poprawienia wyniku jakości
Kiedy wyświetlają się komponenty utworzone automatycznie, takie jak Oceny sprzedawców?
- Gdy prognoza Google wskazuje, że zwiększą one skuteczność reklamy
- Gdy konto zostanie dodane do białej listy, aby z nich korzystać
- Gdy reklamodawca ręcznie je zaakceptuje
- Gdy zostanie utworzona kampania z komponentami automatycznymi
Do którego klienta można dotrzeć za pomocą funkcji Odbiorcy na rynku?
- Do kogoś, kto wykazuje istotne zainteresowanie alpinizmem
- Do kogoś, kto chce kupić nowy samochód
- Do kogoś, kto nie może się doczekać premiery nowego filmu
- Do kogoś, kto wyszukuje informacje o bezpieczeństwie wózków dziecięcych